last night i said i was fine but i lied my heart in thousand pieces, million pieces tonight

VAFAN MÅSTE SÅNTHÄR HÄNDA MIG FÖR? JAG FÖR FLIPP, PALLAR VERKLIGEN INTE ATT DET BLIR SÅHÄR OCH ATT JAG GÖR DET VÄRRE ÄN DET ÄR. SITTER OCH VÄNTAR OCH JAG ÄR INTE EN SÅN SOM SITTER OCH VÄNTAR, HAR ALDRIG VARIT OCH HAR ALDRIG VELAT VARA SÅN. JAG HAR TYCKT SYND OM DEM SOM SITTER OCH VÄNTAR. JAG PALLAR INTEEEEEEEE, ASSÅ FML JÄVLA MOTHERFUCKING JÄVLA SEPE BAJS KUK SNOPP FITTA FAN ASSÅ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
(hade gjort vad som helst för att vara någon annanstans än sverige just nu. usa är mitt egentliga hemland och det är där jag borde vara. fuck sverige, här är allt fult och smutsigt och här går det inte att skrika, här är det svårt att andas)

Kommentarer
Postat av: tilda

vi drar och hämtar honom.

2011-07-18 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0