OM MIG/#1



(jag rymmer lite från pluggandet och gör en sån grej alla gör nuförtiden)

jag heter mia och bor i höllviken. jag ses som en väldigt glad person och jag älskar att prata och att få folk att skratta. jag stör på sjukt mycket på migsjälv ibland, och frågar ofta migsjälv varför jag inte bara håller käften, haha. iaf, jag är rätt negativ av mig, trycker lätt ner mig själv och har väldigt dåligt självförtroende. när det gäller skolan är jag väl något av en medelmåtta (mia medel minus, thats me!) men jag kämpar mig uppåt! annars så älskar jag musik, fotografering, mina vänner och min familj. hoppas ni lärt känna mig lite bättre (?) nu, haha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0