MINA RÄDSLOR/#6

jag är rädd för mörkret, mörkt vatten, spindlar, att fångas, att bli äldre och utrymmet mellan tex. soffan, sängen (osv) och golvet. lite konstigt, men endå inte..haha. förklaring:
mörkret: kanske lite barnsligt att fortfarande vara rädd för mörkret men kan ju inte hjälpa det, hehe. det är bara läskigt att inte kunna se, eller ja..vet inte hur jag ska förklara men ni fattar nog.
mörkt vatten: det spelar ingen roll om jag är i havet eller i poolen, är alltid svin rädd på mörkt vatten eller där vattnet är skuggat. i grekland försökte min pappa dra med mig ut till en svart fläck men när jag fatta vad han höll på mig greps jag av panik och började slåss och började nästan gråta..hahahha, sån mes.
spindlar: äkliga små kryp, bara..
att fångas: jag vill vara fri. inte gifta mig eller skaffa barn, utan kunna göra vad jag vill utan att behöva fråga någon annan.
att bli äldre: denna rädslan hör till att jag är rädd för att fångas, kan verkligen inte se mig själv äldre än 20 och vill verkligenverkligen inte bli gammal. men jag har några år kvar innan jag blir det..hehe.
utrymmet mellan  tex. soffan, sängen (osv) och golvet: jag HATAR att sitta och kolla film och sen inse att jag behöver gå på toa och därför resa mig upp och gå, det känns som att någon ligger under sängen, soffan, eller vad det nu är man ligger/sitter i, kommer rycka tag i mina ben..

/MIA MES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0