MIN BROR/#3




min bror heter jonas och fyller 18 år om en vecka. han kan vara riktigt elak och ibland undrar jag om det var något fel på hans hjärna när han föddes, men så tänker väll alla om sina syskon..även om han är dum, elak, taskig osvosv så är han jävligt snäll och rolig, när han väl vill. ibland får han sina ryck då han helt plötsligt kan slänga sig på marken och låtsas sova, haha. han älskar musik och har precis fått ett skivkontrakt då han gör mycket musik själv. när han var liten var han sjuuuukt omtänksam och köpte ofta presenter till mig utan anledning. jag är glad över att ha honom som bror. (sjukt osammanhängande och konstig text, hehe..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni har samma läppar och ögon!!!!!

2011-02-12 @ 18:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0