EN RESA/#5

ni har redan sett lite bilder från grekland men jag saknar det riktigt mycket så tänkte visa och berätta lite mer!

vi var i grekland i 16 dagar och bodde på ungefär 5 olika öar. på varje ö hittade vi det perfekta, lilla hotellet och vi bodde så jävla fint. såhär såg det ut på kvällarna på en av öarna, sifnos.





vi åt sjukt mycket god mat varje dag. vi började oftas morgonen med grekisk yogurt med honung och kex och massvis med frukt vid sidan om och till lunch åt vi friterade småfiskar, kalamari, mousakka eller grekiska sallader.


vi började alltid kvällarna med att sitta på balkongen och spela spel och ta en drink och sen gick vi och åt på en restaurang precis vid vattnet.


vissa dagar låg vi på stranden och slappa och andra hyrde vi bil och åkte runt på öarna och fottade, badade och åt en massa. vi kollade mycket på gamla byggnader och shoppade ibland och vissa dagar kollade vi på kända kyrkor och gick långa strandpromenader.

jag avslutar detta inlägget med en fin bild på min mammi (som jag saknar väldigt mycket). och eftersom att detta är ett förprogramerat inlägg och klockan är halv tre på natten just nu (och jag är trött) så ska jag sova. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0