och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om för det ekar i huvet


Jag har haft en så sjukt rolig och fin helg med julia. Vi har legat på stranden och kollat på stjärnorna med cola och godis och snackat längelänge. Vi har dansat som galningar till maskinen, familjen och shout out louds. Vi har skakat hand med random människor hur många gånger som hellst och vi har letat efter människor vi aldrig sett förut. Vi har skrämt livet av våra små hästar när vi tjutit för spindlar och garvat så högt att det eka i skogen. Vi har stått hand i hand och lyssnat på några av världens finaste låtar med lars winnerbäck. Och jag vet inte hur många gånger vi legat på marken och garvat. Partiipartii varje dag lixom! Jag älskar sig julia, så himla mycket och jag saknar dig redan!

Kommentarer
Postat av: juliaelit

ILYILYILYILYILYILYILY<3<3<3<3<3

2010-08-23 @ 22:42:02
URL: http://enbartjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0